Proč obchod ErgoPlan

1. On-line poradenství

Osobně Vám poradíme s výběrem zboží. Můžete ihned volat na číslo 466 610 138 nebo 734 606 253. Ušetříte čas zjišťováním, zda je zboží na e-Shopu, je-li v požadovaném množství nebo případné náhrady. Jsme Vám k dispozici každý den od 8:00 do 15:00.

2. Zpracování individuální nabídky

Bude nám potěšením zpracovat individuální nabídku na větší množství zboží, případně na zboží, které není skladem, ani na e-Shopu , ale po zjištění a ověření u našich dodavatelů s Vámi jsme jej schopni zajistit. Jsme Vám k dispozici každý den od 8:00 do 15:00. na telefonních číslech 466 610 138 nebo 734 606 253.

3. Doprava po celé ČR

Dopravu zajistíme až k Vám. Využíváme tradičních spolehlivých dopravců. Pokud objednáte zboží do 11-té hodiny a my jej máme skladem, jsem schopni jej ještě týž den vyskladnit, zabalit a předat zásilkové službě. Zboží obdržíte do 24 hodin.

Využíváme dopravce PPL. Doručení je přímo do domu či Vaší kanceláře, rychlejší - do 24 hodin od expedice - a spolehlivější. V den expedice Vám pošleme e-mail s oznámením o expedici, číslem balíku a kontaktem na spediční firmu. Nebudete-li zastiženi, spediční firma Vám zanechá ve schránce oznámení a můžete spediční službu sami telefonicky kontaktovat, nebo tak učiní přímo spediční služba a domluvíte si nový termín dodání. Popřípadě si můžete vyzvednout zásilku osobně, pokud je to pro vás výhodné, v příslušném regionálním depu (po telefonické domluvě). Seznam dep PPL naleznete na www.ppl.cz. Zelená linka - volání zdarma do PPL 0800 184 975.

Dalším dopravcem je Česká pošta – služba Obchodní balík. Váha balíku musí být do 30kg, obal Obchodního balíku o hmotnosti nad 15 kg musí umožňovat manipulaci dvěma osobami. Obchodní balík je dodán zpravidla následující pracovní den po dni podání. Při dodání a v případech, kdy není možno zásilku dodat, postupuje dopravce obdobně podle ustanovení poštovních podmínek s tím rozdílem, že zásilku s udanou cenou do 30 000 Kč, dopravce může dodat i náhradnímu příjemci. Nebude-li pokus o doručení zásilky úspěšný, zanechá dopravce adresátovi výzvu o uložení zásilky na poště uvedené ve výzvě. Zásilka se ukládá po dobu 7 dnů. Informace o dodání balíku je možné získat prostřednictvím služby ČP online – Sledování zásilek a nebo na bezplatné telefonní lince 800 17 78 89, uvedené informace jsou dostupné následující den po podání zásilky. O tyto informace lze požádat nejpozději do jednoho měsíce od podání.

Doprava po celé ČR

Balík do ruky - Služba zaručuje garanci doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den. Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, ve vybraných lokalitách je nabízena volba odpoledního doručování, možnost garantovaného času dodání do 10./12./14. hodiny nebo v sobotu. Adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.

Doprava po celé ČRBalík na poštu - Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den. Adresát nemusí být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvedne na zvolené poště a kdy se to hodí jemu, a to prostřednictvím nástroje umístěného na webových stránkách České pošty. Adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.

Kontaktní formulář


Uděluji souhlas se zasíláním nabídek dle GDPR. Celé znění souhlasu a možnosti zrušení souhlasu naleznete ZDE.

captcha

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace